Tvorba webových stránek a eShopůZaložit webové stránkyZaložit e-shop

Stavba

      Stavba byla započata 30.11.2015. Na výrobu rámu jsem použil dřevěné hranoly a podkladová deska je 6mm překližka. Poté začala první pokládka kolejí Dolní smyčky. Kolejivo používám od výrobce Tillig. Jako koleje metrové pruty + flexibilní podloží. Vyhýbky používám stavebnici EW1. Na odhlučnění kolejí použita sádrokartonářská páska. S pokládkou nebyl problém až na lepení kolejí na pásku. Koleje jsem lepil k pásce duvilaxem, ale po zaschnutí mi nechával na kolejnici barevný film :-(. Problém jsem vyřešil lepením na oboustrannou lepící pásku (drží dobře).                                                                                                                          Jako zdroj používám dvě trafostanice 24V střídavých (relátka) a 12V stejnosměrných (trakce s trakčními regulátory). Jak už bylo řečeno využívám telefonní relé, která jsou zapojena závisle na sebe. Chci tím tak docílit aspoň trochu reálného zabezpečovacího zařízení. Relátka používám i jako přestavník na vyhýbky. Zatím nevím jak zhotovit ovládací panel, proto je používán provizorní. 

Práci s pěnovou páskou a nebo výroby přestavníku najdete v Návodech a nápadech.

                            

Červen 2016 - Dokončena stavba horní smyčky + elektrického zapojení. Pokračuji ve stavbě odstavného nádraží pro, které se musel udělat prostor v místnosti a zhotovit nový rám. Když už jsem pracoval se dřevem, tak jsem si vyrobil i "modelářský" stolek. 

                                                

Momentálně mě čeká pokládka kolejí odstavného nádraží a jeho ele. zapojení. Tím bude ukončena stavba skryté části. No, a potom hurá z tunelů do viditelné části, kde teprve začne sranda :-)

 

Na stavbě kolejišti nastali velké změny. Demontování horní smyčky a celé ele. zapojení. Popis časem doplním...        

                                       

 

 

TOPlist
aktualizováno: 26.10.2016 16:59:07